Ouderen man en kinderen spelen met bal

Onderzoek klantcontactcentrum

Horn, 08-11-2017


Proteion voert de komende tijd in samenwerking met de Universiteit van Tilburg (Tranzo) een onderzoek uit naar het toegangsproces tot onze zorg. Doel is om inzicht te krijgen in de ervaren dienstverlening van het klantcontactcentrum.

Het klantcontactcentrum is de ingang voor iedereen met vragen aan Proteion. Maandelijks gaat het om ruim 4500 telefoontjes. De medewerkers geven o.a. advies over diensten en producten van Proteion, regelen de bemiddeling van zorgvragen en wachtlijstbeheer en stemmen in- en doorstroom van cliënten af. Tranzo houdt in november daarom een aantal gesprekken met cliënten of hun vertegenwoordigers. De vragen gaan over redenen waarom voor zorg bij Proteion gekozen is en wat als prettig ervaren wordt in het contact met ons. Cliënten die onlangs nieuw in zorg zijn gekomen, bij een zorgcentrum of de thuiszorg, worden daarvoor benaderd. Eerst neemt een klantadviseur contact op om te vragen naar deelname. De deelnemers ontvangen daarna verdere informatie en worden door de onderzoekers van Tranzo gebeld voor het inplannen van de afspraak en het houden van het interview. Vragen over het onderzoek? Bel dan met het klantcontactcentrum via 088 8500 000.

Nieuws

Horn, 21-11-2024

Belangrijke verandering voor zzp’ers in de ouderenzorg

Vanaf 1 januari 2025 zal de Belastingdienst de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) strenger handhaven. Als ouderenzorgorganisaties uit Noord- en Midden-Limburg nemen wij onze verantwoordelijkheid en zien wij deze uitdaging als een… > Lees meer
Venlo, 29-10-2024

Vitaal in Venlo/ Langer zelfstandig wonen

We willen allemaal gezond oud worden. Vitaal blijven kan daarbij helpen. > Lees meer
Horn, 18-10-2024

Proteion sluit zich als zorginstelling aan bij het CARAI-project voor AI in de zorg

Onder leiding van Zuyd Hogeschool, en met Proteion als een van de partners, zet dit project in op het opzetten van een learning community. > Lees meer
Horn, 17-10-2024

Free proposal maakt kleinschalige zorg op maat voor ouderen dichtbij huis mogelijk

Door toekenning van het Free proposal van CZ zorgkantoor aan Proteion is het Powered by Proteion concept nu ook in een CZ zorgkantoorregio mogelijk en wordt er de komende jaren onderzoek uitgevoerd naar de succesvolle ingrediënten van dit concept. > Lees meer
Horn, 08-10-2024

Cliënttevredenheid thuisbegeleiding

Van 7 t/m 27 oktober 2024 wordt de cliënttevredenheid van onze thuisbegeleiding gemeten. > Lees meer

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)

Bel mij terug
Contact