Proteion voert de komende tijd in samenwerking met de Universiteit van Tilburg (Tranzo) een onderzoek uit naar het toegangsproces tot onze zorg. Doel is om inzicht te krijgen in de ervaren dienstverlening van het klantcontactcentrum.
Het klantcontactcentrum is de ingang voor iedereen met vragen aan Proteion. Maandelijks gaat het om ruim 4500 telefoontjes. De medewerkers geven o.a. advies over diensten en producten van Proteion, regelen de bemiddeling van zorgvragen en wachtlijstbeheer en stemmen in- en doorstroom van cliënten af. Tranzo houdt in november daarom een aantal gesprekken met cliënten of hun vertegenwoordigers. De vragen gaan over redenen waarom voor zorg bij Proteion gekozen is en wat als prettig ervaren wordt in het contact met ons. Cliënten die onlangs nieuw in zorg zijn gekomen, bij een zorgcentrum of de thuiszorg, worden daarvoor benaderd. Eerst neemt een klantadviseur contact op om te vragen naar deelname. De deelnemers ontvangen daarna verdere informatie en worden door de onderzoekers van Tranzo gebeld voor het inplannen van de afspraak en het houden van het interview. Vragen over het onderzoek? Bel dan met het klantcontactcentrum via 088 8500 000.Stel ze aan ons klantcontactcentrum
(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)