Hieronder vindt u per onderwerp de meest gestelde vragen over de zorg en ondersteuning van Proteion.
Het wijkteam spreekt met u een richttijd af. Onze medewerker komt tot 45 minuten eerder of later dan die tijd. Spreekt u 9.00 uur af? Dan zijn we er tussen 8.15 en 9.45 uur. Is de medewerker er na 9.45 uur nog niet? Dan kunt u het klantcontactcentrum van Proteion bellen via telefoonnummer 088-850 00 00.
Voor begeleiding individueel vanuit de Wmo kunt u contact opnemen met het Wmo-loket van uw gemeente. Medewerkers van uw gemeente bekijken samen met u of u in aanmerking komt voor begeleiding en zullen het proces verder aan u uitleggen. Dit proces verschilt per gemeente.
Komt u in aanmerking voor begeleiding, geeft de gemeente uw gegevens aan ons door. Proteion thuisbegeleiding neemt dan contact met u op om de begeleiding daadwerkelijk te starten.
Bent u in het bezit van een indicatie van het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ), dan kunt u gebruik maken van begeleiding vanuit de Wlz. Of en hoeveel begeleiding kan worden ingezet, is mede afhankelijk van de andere door u benodigde zorg. Wilt u meer informatie ontvangen, bel dan met ons klantcontactcentrum via 088-850 00 00.
Het klantcontactcentrum van Proteion is op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur bereikbaar via 088-850 00 00 (lokaal tarief). Buiten deze tijden zijn wij op dit telefoonnummer alleen bereikbaar voor spoedvragen. U kunt uw vraag ook stellen via info@proteion.nl of via het contactformulier.
Heeft u een andere vraag?
Bel ons klantcontactcentrum
(ma-vr 8.00-17.30 uur)
of neem contact op via onderstaande mogelijkheden:
Stel ze aan ons klantcontactcentrum
(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)