Eind vorig jaar vond de jaarlijkse cliënttevredenheidsmeting in de wijkverpleging plaats. Proteion Thuiszorg scoort een 8,6. Juist in deze tijden van corona is zo’n hoge score bijzonder. Daaruit blijkt hoe cliënten de zorgverleners een warm hart toedragen.
Cliënttevredenheidsmeting
Proteion gebruikt de landelijke vragenlijst voor wijkverpleging (de PREM) om de jaarlijkse clienttevredenheid te meten. De meting vond eind 2020 plaats onder de cliënten van Proteion Thuiszorg.
Score
Gemiddeld scoort Proteion Thuiszorg een 8,6. Het landelijk gemiddeld ligt op 8,4. Een mooie uitkomst dat onze cliënten meer tevreden zijn dan gemiddeld. Bijzonder hoog scoort de wijkverpleging op de mate waarin een cliënt Proteion zou aanbevelen. Proteion is trots op dit resultaat.
Op 15 mei spreekt Proteion op de ICT & Health World Conferentie in Maastricht. Bjorn Ceresa, onze bestuurder, en Antoinette Rutten, onze manager ICT en informatiemanagement, zullen vertellen over hoe Proteion ondersteuning en zorg lokaal in de wijk…
> Lees meerStel ze aan ons klantcontactcentrum
(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)