field:altText

Kwaliteitsverslag 2023

In dit kwaliteitsverslag blikken we terug op 2023. Een jaar waarin we volop in ontwikkeling waren en we veel konden realiseren. Samenwerken is een belangrijk thema, zowel binnen als buiten de organisatie. De zorg is in beweging en Proteion ook. De focus lag op het integraal organiseren van zorg- en dienstverlening, met de toekomst in het achterhoofd. Zelf als het kan, thuis als het kan, digitaal als het kan. 

Innoveren, leren en ontwikkelen stonden hoog op de agenda, net als het kwalitatief en kwantitatief op peil houden van ons personeelsbestand. Dit alles als onderdeel van onze wens om passende en kwalitatief hoogstaande zorg te bieden en te kunnen blijven bieden, ook in de toekomst. 

Klik op onderstaande afbeelding om het kwaliteitsverslag te lezen. 

Vragen?

Stel ze aan ons klantcontactcentrum

088 - 850 00 00

(maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur)

Bel mij terug
Contact